Петорна Коледа и книжни подаръци

20:55



Не успях да се справя с предизвикателството за 25-те поста до Коледа, но се връщам, за да ви разкажа как премина празника за мен. 


Седмицата 19 - 25 декември беше най-емоционално заредената седмица за годината. А тази година, определено не беше никак слаба откъм вълнения. Вмъквам набързо информацията, че на 21-ви беше представянето на книгата ми - в бившата ми гимназия и в социалната чайна във Варна. Само това ще споделя, тъй като планирам още един пост за приключенията ми в онзи ден. (: 



На 22-ри декември беше годишното парти с най-добрите ми приятелки от ученическите ми години. Разменихме си подаръци в духа на Secret Santa, а аз се сдобих с прелестни перлени обеци и буркан в Коледа. Прикачвам ви снимката, за да видите, иновативно-празничния нюх на приятелката ми Моника, която освен бъдещ лекар е и на път да се превърне в кулинарен експерт. В буркана има рецепта за коледни бисквитки, които чакат да бъдат направени. По-мил подарък едва ли съществува. (: Вечерта с момичетата продължи с четене на натални карти (в общи линии астрологията взима наградата за любопитство на годината) и забележете: с гледане на турско кафе. :D В тази връзка подарих и на всичките шест по една коледна звезда и картичка с цитат от книгата, която въпреки че е леко на пауза, пиша от една година насам:
"Всички сме звезди, принцесо.
Съдбата вече ни е направила така -
да блестим.

Затова ѝ позволи.
Затова си позволи." 

Същата вечер сготвих и адаптация на торта "Павлова". Също тематично предвид, че историята в новия роман разказва за балерина в главната роля. Линк към рецептата можете да намерите тук.




На 23-ти декември продължихме със започнатото парти на фирмата от 17-ти декември. :D Казвам "продължихме", тъй като имаше за дохапване и допийване. Прикачвам няколко снимки и от тогава. Между впрочем, събитието в Равда беше първото ми организирано събитие, ever, по повод длъжностната ми характеристика. И него приех присърце. 





Бъдни вечер и двата дни на Коледа прекарах на нови три маси и в компанията на роднините ми. Народни танци, смях, подаръци и невъзпитано количество смях със сестра ми на преведената на български анимация "Принцеса Анастасия" са част от анонсите на последните дни. 




Разбира се, 2016-та година не пропусна да бъде поредната Коледа, в която получих подарък, под чиято опаковка имаше Хари Потър. Превръща ми се в нещо крайно наложително да получавам Дж. К. Роулинг около 25-ти декември. Иначе е някак тъжно. :D






You Might Also Like

0 коментара