Била съм

18:36


Била съм –
следа от червило по бузите,
нежно докосване по пръстите,
първа прегръдка по утрините.

Била съм –
няколко споделени тайни,
множество затворени рани,
нечия причина за порастване.

Била съм –
най-добра приятелка,
най-търсена довереница,
най-закрилян съмишленик.

Била съм –
редове прочетени книги,
дъждовни неделни следобеди,
незаспиване от среднощни епизоди,
усмихнати
крайбрежни
летни песни.

Била съм –
част от нашето заедно,
година от обещано завинаги,

Сега съм.

Едно благодаря, че те е имало.
Едно обичам те, че си начало.
Едно „искам да знаеш”, че е
трудно, когато те няма.

Сега това съм.
Едно съм.

То може и да ми помогне,
да се науча на другото,
което така и не можах да науча до теб.

От пределна заетост,
да съм толкова твоя.
да съм толкова наша.

Преди да стана своя,
преди да тръгна да се търся.

Преди да се уплаша.



You Might Also Like

0 коментара