Blogmas #3: Светлинки и коледни календари

21:18



Каквото и да си споделяме, декември означава шоколад. :D

Имам в предвид, шо-о-ко-о-ла-аааа-д в изобилие. Независимо дали говорим за стандартните блокчета, изисканите колекции на Ferero, Raffaello, Lindor или просто за домашно изпечено брауни, какаото е неизменна част от предколедните подготовки.


Тази година със сестра ми решихме, че е крайно време да си купим advent calendars и да отваряме по прозорче всеки ден докато Коледа не пристигне. Прикачвам снимките на избраните календари, а междувременно съм ви приготвила една история от детството.



Може би бях 5-6 годишна, когато получих първия си коледен календар. Помня, че когато ми го подадоха нямах абсолютно никаква представа каква му е функцията на това нещо. Тогава попитах майка ми какво точно трябва да правя с този картон, а тя ми отвърна, че трябва да изям всички бонбони зад всяко прозорче. Йеп! За един ден. :D



Не знам защо тази история толкова ярко ми се е набила в съзнанието, но знам, че оттогава не съм се докосвала до тези календари. Затова и сега, когато се сдобихме вкъщи с два, нямах търпение да си наваксам прозорците от първи до трети декември. Фигурките са невероятно сладки! Буквално и фигуративно. 

Прикачвам ви една кратка фотография на шоколада и се надявам искрено да ви подслади остатъка от вечерта.




ПП: Also, не знам защо, ама винаги изпитвам някаква вина, когато хапвам нещо, което изглежда толкова старателно и добре направено. Само при мен ли е така? :D

xx

You Might Also Like

0 коментара