DIY: Декоративен есенен венец

21:38



Напоследък съм се захванала с предекориране на стаята ми и се опитвам да освежа всеки неин ъгъл. Търсейки различни идеи, съвсем между другото попаднах на секция в Pinterest, свързана с есенното декориране и украсите за Хелоуин, откъдето пък започна близо двучасово скролване и вдъхновяване. 

В България празникът на Вси светии може и да придобива популярност, но почти съм сигурна, че хората, които обзавеждат домовете си с тематични украшения са единици. На мен самата все още ми се вижда неестествено да подреждам издълбани тикви, восъчни фигури и кървави отпечатъци по прозорците в чест на празника, но от друга страна съм готова безрезервно да приютя "есенния дух" в апартамента тази година.



Оранжево-червеникавите отенъци, дървесината, оползотворяването на окапали листа, есенните дръвчета ме изпълват с усещане на спокойствие. Любопитни са ми крафт проектите и ме привличат множеството идеи в Интернет, затова и днес имах творчески следобед в малката ми стая. 

Венецът, който се заех да правя, всъщност не представлява някаква философия, но използването на много парчета от панделки го превръща в истински разтегач на време. Отне ми към два часа и половина да го завърша, а към края старанието ми вече отстъпваше място на досадата. 



За венеца ще са ви нужни: 
  • рингова основа - моята е закупена от книжарница "Слънчогледи";
  • панделки;
  • брокат - него приготвих за резерва, ако панделките ми привършат да обсипя непокритата част от венеца.
Използвах оранжеви, червени, бордо, телесни и кафеникави панделки, но съм сигурна, че безпроблемно можете да експериментирате цветово. 


Пожелавам ви търпение и взискателност при правенето и един нов, хубав венец, с който можете да усмихнете входната си врата. 

You Might Also Like

0 коментара