Blogmas #7: Как Zoella промени Коледа?

20:06


Точно 29-ти август 2014-та беше датата, в която разбрах за влогърката Зоуи Съг. Дали заради комплиментите, които получих във връзка с нея, цветът на матовите й червила или просто това, че ми беше самотен период, тя определено ме затрогна. От тогава до сега, влогът й е моето бягство от собствените ми проблеми, бягство към увереността ми и вярването, че най-хубавото е на своя път към мен. Много мога да говоря - за начина, по който ми влияят клиповете й, историята й, вдъхновението, което прехвърля всеки път през работата си. За да не се разпростирам на широко, и за да не правя пост, пълен с излишни думи, ще акцентирам само върху  най-новият й проект, а именно 24 days of Zoella. 


Идеята на Зоуи е да споделя по два клипа ежедневно - един в основния си канал в YouTube и друг във влогърския си. Идея, която на думи звучи семпло, но на изпълнение почти те оставя удивен - как изобщо успява да ги записва, редактира, споделя и да съумее да остане верен коледен елф, какъвто всъщност е тя самата.


Ако трябва да съм честна - мислех си, че няма да издържа да гледам всеки ден поне по 45 минути от нея; мислех си, че бързо ще ми омръзне и че няма какво толкова различно да се случи за 24 дни и 48 видеоклипа. Да и тук е изненадата... Видеосподелянето й направо се превърна в мини сериал, по който съм обсебена за всеки следващ епизод. От тук хубавата и лошата новина. Първата - имам епизод всеки ден. Втората - след малко повече от седмица, цялата коледна феерия на Зоуи свършва.


Затова й обръщам внимание в този пост и най-искрено споделям, че Зоуи донесе повече коледен дух в къщата ми, колкото каквото и да е било друго тази година. Много цветове, много аксесоари, детайли и декорации, всяка секунда на всеки 20-минутен клип крещи "Коледа е, Коледа е, Коледа е!". И са наситени, и са пълни с мечтание и допълнително обработени в клиповете, че истински усещаш уюта и идилията. Струи щастие - всеки ден, по минимум два пъти на ден, достатъчно силно, че да те държи до другата година на Коледа. Зоуи не прави клипове, тя прави магия. И е още по-специално, защото съм сигурна, че дори не го осъзнава. 


Ако искате рецепти за коледни сладки, идеи за опаковане на подаръци, идеи за декорации, идеи за топли облекла и облекла за светли празници - посетете я. Само един видеоклип ще ви е достатъчен, за да не можете да спрете въртенето на останалите. Всепоглъщащо е, кой не се пристрастява към доброто настроение? 

Макар да е препълнено с дребни предмети, пътувания, хубави дрехи, Зоуи остава непринудена. Дори залага на това. Понякога е дете, понякога е любима, но най-често е приятел и слушател. При това не само към нейния кръг от хора. 
Склонна съм да повярвам, че лично аз, съм й приятел. 


хх

You Might Also Like

0 коментара