Момичето на август

9:34

 



Изнизваш се между пръстите ми
като пясъка на жаркия август.
С обещания някакво беше дошла,
за солени целувки, морски прегръдки.

Уж ми се случи.

Уж ме улучи.

Като морска пяна разля се в гърдите ми - 
и те въздишах, те дишах, издишах.
Плувах в теб. Давех се в теб.
По дяволите, дори танцувах с теб.
С мътилките ти.
Та кой обича на август морето да е чисто?

Та кой обича любовта да е чиста...

"Заповядай" ми каза
и със стъпки в пясъка заповядах 
да вляза.

Там където бяха срамежливите изгреви,
чакаха страшните залези,
бурите, водовъртежите.
Да, водовъртеж си ти.
Погълна мен - 
морякът отдавна чакащ пристан.

В обещанията ти нямаше истина.
Ти изобщо беше ли истина?

Изстина - 
като изхвърлена мида на опустял бряг.

Изстина,
като есенните вълни на септември.

От кея те гледам сега
всъщност ти си морето,
и колкото и да ти се любувам,
аз си останах момчето,
което живя с уплах да те преплува.

You Might Also Like

0 коментара