50 факта за мен

22:50







1. Любимият ми месец е Септември.
2. Все още се колебая и не мога да реша кое от двете чувства обичам повече - пристигането на есента
или пристигането на пролетта.
3. Със сигурност есента ми е любима.
4. Когато ми е студено, ставам раздразнителна.
5. Интроверт съм.
6. Ако се чувствам комфортно около теб, ще ме помислиш за странна.
7. Понякога се смея на собствените си шеги.
8. Срамежлива съм сред нови хора.
9. Неуверена съм сред всякакви хора.
10. Перфекционист съм.

11. Била съм част от вокална група и от актьорска трупа. Не ме бива в нито едно от двете.
12. Любимата ми храна е тази, в която има кашкавал.
13. Търпелива съм, все още се уча да не съдя хората.
14. 2015г. е най-трудната година, която съм имала.
15. Лесно се вманиачавам по неща, но и бързо ми омръзват.
16. Дете съм и съм наивна. 
17. Написала съм две книги.
18. Печелила съм литературни конкурси за разкази.
19. Мразя да ми правят комплименти.
20. Последният път, в който се "почерпих" с алкохол подобаващо беше около 18-тата ми година;
оттогава едва докосвам алкохол.

21. Смятам, че има някаква романтика в дъждовните дни, топлите одеяла и компанията на книгите.
22. Имам ирационален страх от птици.
23. Била съм вегетарианка.
24. Обичам да слушам джаз, инди и кънтри.
25. Харесвам 20-те години на миналия век.
26. Знам много за френската революция.
27. Ако има едно място на света, различно от България, в което бих се установила да живея, това е
Ванкувър, Канада, Бритиш Колумбия. 
28.  Учила съм английски, испански, немски, френски и руски езици.
29. Постоянно правя списъци.
30. Страхувам се да говоря пред хора. (Страх, не притеснение)

31. Белите божури са любимите ми цветя.
32. Разхвърляна съм.
33. Изгледала съм всички филми на Леонардо ди Каприо.
34. Мястото, на което обичам да се връщам е крайбрежната алея в Балчик.
35. Отчаяно ми липсва 2010 година и маратоните на "Приятели", които гледахме с приятели.
36. Имала съм crush на бащата на една от най-добрите ми приятелки. :D
37. Ежедневно отварям страниците/сайтовете/блоговете на хора, които ме впечатляват.
38. Семейството ми е толкова голямо, че дори не познавам някои от братовчедите си.
39. Лъгала съм, че се казвам Моника.
40. Имам проблем с вдигането на телефона. 

41. Вървяла съм на половин метър зад Ицо Хазарта (който за времето си ми беше голяма тръпка), извадих 
телефона си да го снимам и ... бях забравила да си изключа звука на камерата. :D
42. Любимите ми аромати са тези на пуканки, прясно изпечено кафе и стара хартия.
43. Играла съм Sims в продължение на 36 часа без прекъсване. 
44.  Когато играя "Камък, ножица, хартия", винаги показвам ножици.
45.  Страдам от тревожно разстройство. 
46. От 2009г. си водя дневник.
47. Изключително много съчувствам на хората - ако съм до някой, който има настинка, и аз ще 
чувствам симптомите.
48. Винаги, когато се карам с някой, се разплаквам.
49. Сестра ми е единственият човек, който знае всеки детайл за мен.
50. Мисля, че най-красивата професия, която съществува е това да бъдеш авиатор.

You Might Also Like

0 коментара