One Lovely Blog Award

12:29


Отварям блога в чуденка как да формулирам точно следващия пост и го оставям на stand-by, докато с вълнение се опитвам да асимилирам факта, че всъщност съм номинирана за One Lovely Blog Award от Пам. И за пореден път, малката общност тук ми носи милион хубави моменти.

Благодаря ти, Памела, че превърна деня ми в усмивка!

Та, копирам правилата и се залавям със седемте факта за мен:

1.Благодари на блогъра, който те е номинирал.
2.Копирай правилата
3.Напиши 7 факта за себе си.
4.Номинирай 15 други блогъри за наградата и се подсигури, че знаят.
5.Сложи същата снимка в блога си и последвай блогъра, който те е номинирал.

7 факта за мен:
1.Обожавам блясък, брокат, пайети и златисти орнаменти. 
2. "Свръхестествено" е най-добрият сериал, правен някога.
3. Любимият ми мюзикъл е "Клетниците" и знам всичките му песни.
4. От 11 януари ще бъда студентка в Нотингам. 
5. Едновременно се страхувам, и се вълнувам.
6. Искам да препрочета учебниците си по история от 10-ти и 11-ти клас.
7. Имам нужда от нови приятелства. 

Тъй като много от любимите ми блогове вече са номинирани и имат наградата, искам да номинирам единствено Гери. Очаквам и нейната публикация :) 
хх


You Might Also Like

0 коментара