Blogmas #7: The Winter Tag

9:12



Благодарна съм на Мaри за отбелязването към този толкова интересен таг! Аз от своя страна тагвам Памела и споделям своите отговори на десетината въпроси! :)

1. Харесваш ли студа? 

     - Не, изобщо. Главно, защото студът във Варна е хаплив, заради ветровете. От друга страна - докато бях в Нотингам - прекарах няколкото зимни месеци в абсолютен комфорт с мекотата на зимата. Доста е относително. 

2.Имаш ли любима коледна миризма?

      -  Няколко при това. :D Обичам първия път, когато хапвам мандарини за сезона, защото буквално усещам вкуса на декември. Обичам и когато печем коледните джинджифилови сладки, защото целият апартамент започва да ухае на подправки. Обичам и как мирише рано сутрин самия студ. И току-що направено кафе. :) 

3.Любима дреха/аксесоар, който обичаш да носиш през зимата?

      - Всичките шалове, които имам. Колкото по-дебели и плетени, толкова по-добре. Рокли с плътни чорапогащници. Ярко червеното ми матово червило на L'oreal. 

4.Книга, която смяташ за подходяща за зимните вечери?

      - Категорично "Крадецът на книги". В главата ми си нося един спомен за декември, 2013, когато четох на фона на мигащи коледни лампички и песента на Ед Шийран "I see fire". Моментално ми става хубаво.

5.Кои са първите три думи, които ти идват наум, когато чуеш ‘’зима’’?

      - Нова година, трапеза, декември

6.Нещо, което обичаш да правиш през зимата?

      - Обичам нетърпението, с което очаквам Коледа всяка година и всичките му прилежащи за празника активности. Обичам да ми подаряват книги. Обичам топлината на одеялата. Обичам и как гледам касови американски филми, предвидени за потенциални номинации за Оскарите. :) 

7.Какво предпочиташ: шал или шапка?

      - Винаги шалове. :D Дори лятото нося!

8.Купуваш подаръци в последния момент или си изготвил/а списък още в началото на ноември?

       - Имам няколко любими места за пазарене на подаръци. Най-близките си приятели винаги питам дали искат нещо специално за Коледа, затова предварително намествам желанията им в списък. От две-три години насам правя и спонтанни подаръци за приятели и познати, които ги купувам на момента. 

9.Ако можеше да поискаш нещо от Дядо Коледа, знаейки, че със сигурност ще го получиш, какво щеше да е то?

      - Покана за следващите Оскари :D И минимум една среща с Лео ди Каприо. 

10.Имаш ли планове за тази зима или неща, които искаш да направиш?

       - Имам, няколко. По-скоро мечти, които възнамерявам да осъществя, тъй като думата "планиране" започва да ми звучи много ангажиращо напоследък. Честно казано наивно продължавам да вярвам, че е по-хубаво най-сантименталните си желания да си ги пазиш за себе си, докато не ги осъществиш. Затова и по-подробно ще пиша по този въпрос, ако до март 2017-та съм изпълнила поне няколко от идеите си ;р

Това е от мен! Отново благодаря на Мaри! Искрено се забавлявах докато правих тага и докато четях и нейните отговори! 

You Might Also Like

0 коментара