Всеки изгрев е с вкус на нутела

11:15



Ей, така започна всичко –
с кофеинови утрини и
вечери до зазоряване,
често приключващи
с палачинки и нутела
в четири сутринта.

Сламени следобяди,
пикници по плажа,
разходки в дъждовете
и аз и ти в локвите.
Мокри за прегръщане.

Шумни вечери с приятели,
звездоброй на някоя поляна.
Боси ходила, пясък в косите,
подшушнати мечти на лагуна.

Сега не ме е страх от смяната на сезоните.
Сега наравно обичам всеки един от тях.

Защото без значение датата в календара,
без значение метеорология, астрология
и метеорити,
аз имам някой, който прави
зимата топла, есента пъстра,
пролетта, пълна с дъги.

Всяко лято е годишнина.
Всеки изгрев е с вкус на нутела.

Това е най-слънчевото ми
любовно обяснение.

Останалите лъчи
са ми подарени от теб.

Благодаря,
затова,
че сияя.






You Might Also Like

0 коментара