Blogmas #6: Ухание на декември

8:19


Преди 5-6 години помня, че бях излязла през декември, за да купувам коледни подаръци. Аз съм от хората, които до последно чакат предпразничното пазарене и моето долу-горе е по това време на годината. Споменът ми се е запечатал не заради студеното време тогава, или дългото обикаляне по улицата, а заради това, че когато се прибрах цялата къща ухаеше на мандарини и на портокали.
За първи път и едва седмица преди Коледа.
От тогава ми е и осъзнаването, де - че декември е наполовина декември, ако в него липсва най-описателният му аромат.


Затова и мандарините са ежедневни в менюто за декември, а пък портокалите - са идеална декорация и буквално са носители на цял спектакъл от настроение и аромати. Честно, все още продължава да ме гризе липсата на иновация, която да предава аромати по Интернет. :D Но знае ли се. 


Лесно е да се превърнат портокалите в атракция - просто се нарязват на тънко и се оставят във фурната на вентилатор докато се обработят до изсушаване и докато хванат коричка. Не преувеличавам, ако кажа, че целият апартамент ухаеше на портокали, при това дълго време след като фурната вече беше изгасена. 


Ако някой ме попита да избера едно единствено нещо, което свързвам с приближаващата Коледа, определено и без съмнение ще избера ароматът, който мандарините и портокалите споделят. (:

хх

You Might Also Like

0 коментара